Sjödin flyttar hem (?), Kristans framtid i BIF fortfarande osäker o VHCs #18 är en störtskön snubbe!

Okej, morgonens hetaste rykte skvallrar om att Alexander Sundström varit klar för Brynäs i 2 månader redan.. 😕 Jag skriver ”morgonens hetaste” eftersom jag just såg det.. *ler*
Ryktet om att Sjödda är på väg bort från Brynäs är oroväckande och snacket på HS indikerar på irritation och nervositet hos supportrarna. Irritation över de värvningar som hittills gjorts och nervositet över huruvida ryktet om Sjödda är sant eller inte.
Personligen är jag mest nyfiken på hur BIF ska fixa ”problemet” med Kristan och hans framtid i klubben. Jag anser att det är prioritetsfråga; Värva ny (dyr?) målvakt eller ordna så Kristan trivs i klubben så han stannar och fortsätter spika igen kassen.

För övrigt så tror ungefär 65% på att LHC är det lag som ska ta hem SM-guldet. Härligt att vi är fler! 😉

Dagens kollega-fråga; Varför fråga mig hur h*n ska göra om h*n ändå gör som h*n vill i slutänden? Märkligt..

Såg förresten #18 på bussen imorse, han var nog lika trött som jag.. Han såg ut att vara ”långt borta”.. *ler* Förresten är han med på en av mina favoritbilder av spelarna. Visade den för A och hon sa som jag; ”Störtskön snubbe!” (löst citerat eftersom ju mitt minne är som det är.. 😉 ) Jag tog den bilden i matchen mot Nyköping (som VHC vann borta!) och han hade precis avgjort matchen (med hela 8 sekunder till godo) Mitt i det breeeeda leendet lyser hans chockrosa tandskydd och hela han bara glimmrar! Underbar bild! 😀

Apropå Kristan (igen) så säger Sundlöv så här;
”Däremot är det fortfarande oklart hur det blir med målvakten Robert Kristan.
– Där får vi avvakta lite till.”
Länk till artikeln (som i huvudsak handlar om Sjöddas vara eller inte vara i BIF)

Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer on “Sjödin flyttar hem (?), Kristans framtid i BIF fortfarande osäker o VHCs #18 är en störtskön snubbe!”

  1. Gloom skriver:

    Jag känner absolut ingenting för varken MoDo eller Linköping. Det enda som talar för det ena laget är att Frölundas gamle tränare Janne Karlsson tränar Linköping. Annars skiter jag verkligen i vilket…

  2. Gloom skriver:

    Gloombloggen är numera pausad så jag länkar här till den andra istället…

  3. vhcbloggen skriver:

    Där ser du! Då hejar du ju på LHC ju! 😛
    Då ska jag genast kika in på den andra bloggen. 🙂


Kommentera

