Molin är ingen målis men han får stanna i BIF ”ändå” för mig o ”Fula Betty” är äntligen tillbaka i rutan igen!

Ove Molin stannar i BIF. Jag vet att jag tjatar, men det enda som jag är intresserad av är Kristans framtid i BIF.. Sorry Ove.. *ler* Inte för att Molin inte är viktig för Brynäs men han är ju inte målvakt.. 😛

Yeay! Betty är tillbaka i femman! Härligt icke-hollywood-producerad serie. Skönt att hon är tillbaka i rutan igen! 🙂

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer on “Molin är ingen målis men han får stanna i BIF ”ändå” för mig o ”Fula Betty” är äntligen tillbaka i rutan igen!”

  1. Mocca skriver:

    BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL
    Vilken genom klappning av LHC 😦

  2. vhcbloggen skriver:

    Precis! Och Stana? Vad i hela höll han på med??! Bäst räddningsprocent i ES och läcker som ett såll.. Iofs blev det ju inte bättre av att resten av laget spelade som nackade höns.. 😦


Kommentera

