Emwall siar om framtiden, VHC-killen gör ytterligare nattbesök o jag är hett villebråd på arbetsmarknaden! *boing*

Det var nån som sa att det betydde otur att sia om framtiden när det gäller slutresultat i hockeymatcher. Fredrik Emwall har nog inte hört det.. *ler*
Håller fortfarande tummarna för LHC och ser fram mot matchen ikväll. Den lär bli bra skrikig för min del, i alla fall tills rösten tar slut.. Tag lärdom kära vänner, använd halsduk fast det är vår i almanackan.. Det drar! 🙂

Förresten dök han upp igen inatt.. VHC-killen… Vad tusan har han i mina drömmar att göra om han ändå inte tänker hångla upp mig mot en vägg eller nåt annat trevligt? *garvar* Kanske ska ta tag i det själv när han dyker upp nästa gång? 😛

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!! Hallå!? Hur bra är inte jag???!! Ytterligare en ”huvudjägare” som är ute efter mig!! Oooooiiihhh!!! *boing boing boing* Ååååhhh.. det är glädjebubblor i magen folket!! Ooooiiihhh!!! 😀

Andra bloggar om: , , ,

5 kommentarer on “Emwall siar om framtiden, VHC-killen gör ytterligare nattbesök o jag är hett villebråd på arbetsmarknaden! *boing*”

  1. doggblogg skriver:

    Wooohooooo! Du är ju bara bäst på att bli headhuntad. *hehehe* Säg det till världens sämsta chef. Han kommer att bli helt paff.

    Jag lovar!!!

    Dessutom så tycker jag att du ska skälla ut den där VHC spelaren nästa gång du träffar honom irl. Bara för att han INTE hånglar upp dig mot väggen i dina drömmar. *fniss*

    /a

  2. vhcbloggen skriver:

    Eller hur?! Fasen vad jag är bra! Synd (eller inte) bara att min nuvarande chef inte fattar det.. 😛

    *garvar* Absolut! Jädras grabb att låta bli med det! 😉

    P.S Jag ändrade i din kommentar.. För det är ju en VHC-spelare och inte en Linköpingsdito som låter bli att hångla upp mig mot väggen på nätterna! 😛

  3. Mocca skriver:

    WOW grattis!!!
    Vad roligt -du är grym tjejen!
    🙂

  4. vhcbloggen skriver:

    Tackar! Jag bubblar just nu! Ooooiiih!! *bubbbellllblubb*

  5. […] det där.. Skärpning i leden till nästa match tack! april 10th, 2007 Hrrrmmm… hur var det nu med att sia om framtiden Emwall? Faktiskt var det väl min vän Walle som kom med de kloka orden om att sia om slutresultat innan […]


Kommentera

