Hellre LHC-Modo än damkronor, Gud skickar bud o veckans horoskop blev nästan en peppcoach..

*garvar* Jag gillar verkligen mitt horoskop den här veckan.. Känns nästan som att ha en alldeles egen pepp-coach ju! *funderar* Hmm… jag och alla andra som är födda i Kräftans tecken dårå.. 😛
”Nu finns chans att skörda romantiska framgångar med spännande inslag, så njut av livet! //…..// Varför du oroar dig för dina pengar förstår jag inte. Du ska ha en god ekonomi. Det kan till och med vara så att du vinner i ett spel på Lotto.”
Gillar särskilt ”du ska ha en god ekonomi..” Ooookej.. *nickar* Säger du det så.. *garvar*

För övrigt fick jag besök av Guds bundsförvanter idag.. De stod ute i trapphuset och talade om saker jag redan visste.. Jag hade en kompis i gymnasiet som var troende och vi hade vääääldigt långa, intressanta diskussioner om det där med bibeln och skapelsen och allt det där.. Fast hon blev lite frustrerad tillslut när vi inte kunde ”enas” om huruvida det egentligen var en gubbe med skägg som skapade hela planeten på sju dagar eller om det var ett ”big badaboom” (som Leeloo sa i Femte Elementet )

Har fått mer respons på nya hemsidan, jag har skrivit om scriptet och ska ladda upp det.. Vad händer? Nada!! Ingenting!! Pajj! Grrrr!! Teknik! 😦 Ftp-programmet vägrar koppla upp sig mot servern och det stööööör mig! *suck*

Okej, nåt roligare då.. eller ja.. Roligt å roligt, en match som slutar 12-2 kan inte vara så kul att se.. När ett lag totaldominerar blir det tråkigt tillslut. Däremot – Grattis till damkronorna som kunde slå Kina med så stora siffror!
Då är det mer spännande att se LHC mot Modo.. Rysarmatch.. Huuu! Fast jag funderar på om det egentligen är så smart att byta domare hela tiden? Eftersom de uppenbarligen ligger på olika nivåer, eller rättare sagt dömer olika? Men å andra sidan är det shit the same.. Bästa laget vinner, oavsett domarinsats. 🙂

Andra bloggar om: , , ,

Kommentera

