Det är ensamt att va hockeynörd ibland

”Yeay! LHC – Modo 1-0, 3-0, 4-1!” rapporterade jag glatt.. Till mig själv. Det är nämligen bara jag som bryr mig.. :p

3 kommentarer on “Det är ensamt att va hockeynörd ibland”

  1. Mocca skriver:

    Nääääääääääääää
    Jag bryr mig faktiskt också!
    HEJA Linköping!!
    Tyärr gick det inte så bra idag, men de kommer igen.

    Ha nu en riktigt trevlig påsk!
    Och hoppas du dyker upp här snart, saknar dig här -ju 😦
    *kram*

  2. vhcbloggen skriver:

    Snart tillbaka! 🙂

  3. […] Modo-förlust o inge glid” Apropå Modo-matchen lyckades jag ju blogga från mobilen om det.. här Försökte åka längdskidor också. Gick inget bra.. Missförstå mig rätt, jag älskar att […]


Kommentera

