Och jag vill fortfarande inte ha nån annan målis i Brynäs än Robert Kristan. Basta!

Nej nej nej! Brynäs behöver inte leta nån ny målvakt, Kristan kommer tillbaka (oj, nu fantiserar jag visst o skriver ‘sanningar’ igen 😉 )
FBKs målis i all ära, men han verkar vilja stanna där han är och personligen får han gärna göra det. Kristan är en supermålis och tillsammans med Sperrle bildar de ett kalasbra team. Men ibland är det ju så att, även om man önskar riktigt riktigt mycket, så blir det inte så ändå.. 😕
Hur som helst, kan ingen åka ner till Slovenien och draaaaa tillbaka Kristan? 😛

Andra bloggar om: , ,

6 kommentarer on “Och jag vill fortfarande inte ha nån annan målis i Brynäs än Robert Kristan. Basta!”

  1. sara skriver:

    jo gärna för mig,:) robert kristan nu och föralltid.

  2. vhcbloggen skriver:

    Bra! Åker du till Slovenien och drar tillbaka Kristan, så ordnar jag att det finns plats för honom när han kommer? 😉 😛

  3. sara skriver:

    ja klart de! :);)

  4. sara skriver:

    hörde du att han förmodligen kommer tillbaka nu, men tyvär inte till brynäs :’/ men endå 😀

  5. vhcbloggen skriver:

    Oj! Nä, det har jag helt missat! Vad spännande! 🙂

  6. sara skriver:

    ah 😀


Kommentera

