Shopping bland hyenor o höns, lillebroren får telefonsupport på Systembolaget o dagens roligaste var fulla potäter.. :D

Ojdå! Svägerskan fyller år imorrn… Lite halvjämnt också.. Halvvägs till 50 ni vet.. Och jag har köpt massor av.. eh…. ingenting.. än. Alltså, aldrig handla på en fredag, men jag får väl stå mitt glömska kast och ge mig ut bland hyenor o yra höns så här några dagar efter löning.. *ryser*

*garvar* Vilken underbar telefonsvarare! ”Du har ringt fel. Var vänlig lägg på luren” typ… Tror rösten sa ungefär så iaf…

Försöker hjälpa lillebroren med present till sin sambo, men det går inget vidare.. Det är jättesvårt att shoppa present till henne..
Han vill dessutom att jag ska guida honom genom Systembolaget.. Inte så lätt när jag själv inte dricker annat än whiskey nån gång i halvåret.. Rött vin till smörgåstårta frågar han och jag kollar deras ”ge oss receptet så får du vinet”-generator.. Inte en enda på bolaget äter nånsin smörgåstårta.. Däremot äter de ”Berusade potatisar.. ” som plockmat.. *asg*

2 kommentarer on “Shopping bland hyenor o höns, lillebroren får telefonsupport på Systembolaget o dagens roligaste var fulla potäter.. :D”

  1. Mocca skriver:

    *ASG* berusad potatis var ju skitkul -vad får dom allt ifrån. Undrar vad som händer om potatisen blir ”packad” *S*

  2. vhcbloggen skriver:

    När packade potäter kräks blir det mos.. 😛


Kommentera

