En dagens, tabellträsket snurrar till det rejält åsså var det ju det där med Sveriges bästa semifinallag.. :D

Dagens upptäckt; Snooza en gång funkar bra.. Snooza två gånger, då kommer jag fem minuter för sent.. 😛 Iofs var det segt på motorvägen, men ändå.. Skäms på mig! 😛

Jisses… nu fick jag för mig att jag skulle göra om presentationssidorna för lagledningen också.. Vad händer? Jag snurrar in mig i tabell-träsket.. 😕 Men lillebroren säger att det inte är så svårt, bara man tänker till lite.. Vet jag väl, men det är mindre ansträngande att låta bli. 😛 *pysslar en stund* Oj! Nu blev det ännu mer feeeeeeeeeeeeeeeel… Ringde lillebroren.. Han fattade ingenting, särskilt inte när jag på nåt vis lyckades ”slarva bort” hela alltet i processen.. *garvar*

Jaja.. Som jag sa… LHC – fy attans vad de är bra! Guldvittring i Linköping tro? LHC är inte ens ”sämre” än FBK så egentligen borde de inte bli sån hajp runt det laget, men Linköpings vilja, hjärta och kraftansträngningar bevisar bara tesen; ”Vill man – så går det”. 🙂
Dessutom tror jag att FBK underskattade LHC en aning och när de plötsligt började förlora blev det förvirrat.. FBK ”ska” ju vara det bättre laget.. Kan tänka mig att det satte griller i huvudet på ”stjärnorna” och självförtroendet sjönk. Då vinner man inga matcher, då blir man överkörd av ett lag som vill så mycket att det stänker om det! Heeeejja LHC!! 😀 *boing boing*

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer on “En dagens, tabellträsket snurrar till det rejält åsså var det ju det där med Sveriges bästa semifinallag.. :D”

  1. doggblogg skriver:

    Klart som tusan att dom förlorade om dom har grillerna i huvet istället för på fötterna!!!

    Go LHC!!!

  2. vhcbloggen skriver:

    *asg* Exakt! Huvudet upp o fötterna ner va? 😛
    SM-guuuuld till LHC!! 😀


Kommentera

