Det rycker i fotograferingstarmen när det är si å sådär här o kärringar kan ”Boorka off!” tycker jag!

Vet inte varför, men jag har ett sånt ooooooerhört sug efter att få plåta .. någon… 😀 Abstinensbesvär nu när hockeyn är slut..? Hmmm… kanske.. Jag har plåtat ”modell” tidigare och det var jättekul, skulle vara skoj om jag kunde få göra det igen.. .typ nu! *garvar* Det kan också bero på att jag såg några modellbilder som jag tyckte var o-snygga och att jag hade gjort på ett annat sätt.. Men men. Kommer ni ihåg det här inlägget (Ooooja, skriker alla läsare i kör… *garvar o är ironisk*) Honom skulle jag vilja plåta! Utan hjälm, skydd, skridskor och prylar.. Gärna en skinnjacka, ljus skjorta, hatt och ett par snygga skor (oj… ett par byxor också kanske? 😉 ) så blir det nog bra.. 🙂 Jaja, drömma går ju.. 😛

Det kan också bero på att jag är redigt trött på alla kärringar som är på mig hela tiden.. Vill bara skrika o slå omkring som en ilsk treåring när de sätter igång med sitt… Säger en sak i ena sekunden, ändrar sig i nästa o hackar på mig i tredje.. *suck* Boork off bitch! *garvar*

Fint väder, fredag, lugnt på jobbet… Jag vill ut och plåååååååta!!! *låter liiiite gnällig*

Kommentera

