Felvänt idag, Sjödda ger besked, jag blir raderad för andra gången o ikväll blir det webbradiohockey (också!) :)

Äntligen!! Nu fick jag gästboksscriptet att funka! Yeaay vad jag känner mig smart! 😀 Nu ska jag bara försöka få till smileys i den också så är jag nöjd.. 🙂 *viskar* Fast det kanske lillebroren kan fixa…

Det blir svårt att förhandla med chiefen den här veckan (också!) Han har nämligen smitit iväg på ”konferens” i fjällen (igen!) Konflikträdd? *rycker på axlarna* Suck.. känner mig låst.. Vet varken ut eller in.. Gaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!!!!!

Gillar rubriken i GT; ”Brynäs kan tappa succémålvakt” Okej, men håll i honom ordentligt då så han inte glider ur BIF-greppet! 😛

Oj! KnäppSäsong var det va? Sjödda stannar (troligtvis) ett år till, Widing skriver på för två år till och Almtorp drar tillbaka till Edmonton. Dessutom blir det mer pengar över till värvningar ”tack vare” att Bäckis sticker och att kontraktet med Wahlberg går ut.
Förutom Kankaanperä (back), så sneglar BIF på två finska forwards också, Ville Vahalahti (TPS Åbo) och Toni Dahlman (Lukko).

Hmmm… det där var andra gången jag får ett gästboks/forum-inlägg raderat… Skumt? Sååå jädras oförskämd är jag väl inte??! Eller? Kan det vara så att det är barnrumpefasoner bara den här gången? ”Hon var dum mot mig därför raderar jag hennes inlägg.. Så deeeet så! Ba’ f’att ja’ kan!” …kanske… *garvar* Skojigt, intressant och lite störande för en nyfiken strut som jag.. 🙂

Å det var ju klart som attans att det var MoDo-HV-matchen som visas på femman ikväll och inte den matchen som jag tyckte var mest intressant.. 😕 *mutter* Jaja, kan lyssna på radion dårå.. Och som tur är så visar femman alla finalmatcherna! 😀

Dagens roligaste sökning; gubbjävel *asg*

Andra bloggar om: , , , , ,

One Comment on “Felvänt idag, Sjödda ger besked, jag blir raderad för andra gången o ikväll blir det webbradiohockey (också!) :)”

  1. […] Ville Vahalahti – vem? Har jag skrivit om honom? *kollar bloggen* Ja se på attans –> Här tuttar – vilket tjaaaat_1 yngre killar äldre tjejer – är väl inte helt fel.. eller? vhc – […]


Kommentera

