Bäckis ställer krav på Caps, LHC vinner, hemsideprototypen väntar på respons o NHLs draftningsvärld är rätt liten ibland..

Helt rätt av Bäckis att ställa krav. Och hur glad blir man inte som Brynäsare när jag läser att det inte finns nån annan klubb för honom, än BIF att spela för i Sverige. 😀

Caps sida står ingenting om det än, men som sagt, det är ju inte riktigt klart än. 🙂 Tåååålamod var det ja.. *ler*

Undra just om jag ska försöka få tag i chiefen så jag också kan förhandla lite? Inte om miljonkontrakt eller spel i Brynäs dårå (eftersom jag inte är så där särdeles bra ens på skridskor..) Utan om den kompromisslösning jag gav honom i måndags när det gäller hund på kontoret… Han har ”gömt sig” sedan dess… Jisses vilken inverkan jag har på makt(fullkomliga)fulla män… 😛

Introducerade prototypen för a-lagets nya hemsida igår, fast jag vet inte hur många som har kollat på den, har inte fått nån respons än iaf.. Det är massor kvar att göra.. Gästboksscriptet hade försvunnit spårlöst från lillebrors dator, användarkonton ska göras till spelare, ledare mfl och sen hoppas jag att spelarna är med på att ”hajpa” laget så det blir mer drag kring hockeyn på ön! 😀

LHC… vad bra de är! Spelar underhållande hockey (ibland är det ju aptråkhockey, men så är det ju för alla..) och det bästa av allt.. De slår FBK gång på gång! 😀 Om nu HV mot förmodan skulle lyckas ta en plats i guldfinalen håller jag givetvis på LHC. MoDo – LHC.. tja… då håller jag givetvis på LHC.. 🙂
Och om nu käre Kristan skulle bestämma sig för att stanna i Slovenien så finns det ett värvningsalternativ för BIF, i LHC.. Stana.. Fast frågan är ju om han har lust att byta klubb..?
Edit; Nähä, det vill han inte.. Han har ju skrivit på för två säsonger till i LHC…

Kvällens måste-match för LHC blir säkert en redig rysare.. Huu…

Åh! Hur coolt är inte det här då?? NHL.com skriver om LHCs framfart i ES Och! Brynäs scout-värvar-kår, lyssna nu! Bäckis drar till Caps, BIF värvar Blomdahl från LHC som var draftad till just Caps 2002! Häpp! Det var väl ingen dålig idé?! 😛

Andra bloggar om: , ,

One Comment on “Bäckis ställer krav på Caps, LHC vinner, hemsideprototypen väntar på respons o NHLs draftningsvärld är rätt liten ibland..”

  1. […] Hoppsan chiefen! Hade ett låååångt samtal med högsta hönset om det här med hund på jobbet. Jag lade in ett förslag till kompromiss för ungefär två veckor sedan. Idag fick jag nog av hans kurragömmalek och gick in för att prata med honom. Svävande svar om […]


Kommentera

