Spa ska det va’, ilskpiggen roar medpassagerare o jag vill att BIF värvar en sloven till, så Kristan stannar.. Basta! ;)

Fy attans vad jag har haft kul idag (jag har varit ledig ju!) Ansiktsbehandling, bubbelpool, skratt, äcklig mat och ångbastu. 🙂 Kan med varm hand rekommendera Skogshöjd spa i Södertälje. Det ligger väl inte så mysigt, men fräscht, kunnig och trevlig personal och dessutom blir man helt lycklig av att vara där (kan bero på sällskapet också). 🙂

På vägen hem roade jag mina medpassagerare med.. tja inte vet jag vad det var jag sa som var så roligt men men… Blev urilsk på en kärring (såna ska inte köra bil säger lagledarn… jag håller med) och skrek ”Men din j-a tomte!!” (förlåt Tomten.. inte meningen att förolämpas så där..) när hon höll på att ramma mig i en rondell… Jag ställde mig på bromsen och hon vinkade ett glatt ‘tack’ samtidigt som hon klämde sig förbi! Då blev jag ännu mer arg.. ”Slår vad om att du är HV:are också din j-el!!” Och övriga i bilen skrattade så de vek sig.. Jag är tydligen underhållande när jag är arg.. Det är väl inte riktigt den effekten man vill ha i det läget, men okej då.. *ler*

*suck* Onsdag… näääär blir det helt klart vilka i BIF som får stanna? Vilken tiiiiiiiiiid det tar! 😛 Håller ju tummarna för att BIF hittar en lösning till Kristans hemlängtan (värva en till sloven?) Inte för att det finns så många att välja mellan, enligt Elite Prospects, men nåt måste de väl kunna hitta på?!

Andra bloggar om: , ,

One Comment on “Spa ska det va’, ilskpiggen roar medpassagerare o jag vill att BIF värvar en sloven till, så Kristan stannar.. Basta! ;)”

  1. Daniel skriver:

    Jag älskar också spa, och vi har många fina o bra spa runtom i landet. Främst i Stockholm. Kan rekkomendera sajten spa där du har många spa samlade på samma ställe.


Kommentera

