Snart blir jag sur på alla som inte vill hamna hos mig utan hos Bäckis å Sperrle å deras bloggar! ;P

Oj oj, som jag trodde, jag ska genast…. hrmm… sluta upp att skriva om BIFs blonde center.. Jisses.. Och varken han eller Sperrle bloggar här, det är ”bara” jag.. (inte så bara iofs, men söker man på Bäckis eller Sperrle o hittar en tjej som bloggar om ett division 2-lag i hockey.. då blir man nog lite oglad…) 😛

Självklart var det ju inte det jag skulle skriva om. Det var det här (läs med Bullen-brevfilms-röst);
”Hej Bloggen! Jag har ett problem som jag inte vet hur jag ska hantera.. Det är nämligen så här..” *asg*
Ungefär.. Jag visste faktiskt inte hur jag skulle reagera.. Låter han så när han skojar (jag känner honom knappt så jag vet inte)? Var han allvarlig? Och i så fall, är han helt dum i huvudet? Kommentaren efter att jag hjälpt till med ett jobb var;
”Så kan du ju komma tillbaka hit och massera mig sen”
F’låt vad sa han nu?! Jag stirrade på honom och han visade var jag skulle massera nånstans.. Log och skrattade bort det hela… Han såg sur ut.. Skumt… Hade jag vetat ”vem han var” hade jag placerat en välriktad spark i bekväm (för mig) riktning.. Vaf.. är det med ert släkte??! Grabbs?! Alltså ärligt, jag undrar verkligen… Somliga av er sort är helt enkelt pissdåliga representanter för ert släkte.. *skakar på huvudet* Siiiicket nöt! *fnissar lite*

Jaja, shit the same… Nästa gång skickar jag en (saltad) faktura istället.. *asg* ”Hit’em where it hurts” säger de ju ”over there” och i hockey betyder det inte knäskålar utan uppe på resultattavlan, när det gäller märkliga trackasserier får ni gissa själva och den som vill sätta mig på plats får allt akta gumpen för jag bits! 😛

*tut* Jisses! Skräms lagom va?! *garvar* Som i morse, då höll jag på att få ett sånt fnissanfall igen.. För jag tänkte att SL ju kunde ha sån där väckningsservice för oss som gillar att sova när vi åker bussen till jobbet.. Och för att väcka sovnötarna kunde de ju till exempel tuta i en sån där chic tuta som brukar höras på hockeymatcher *bröööööööööööööööööööööll* Go’morron liksom! Iofs lär väl ungefär hälften av alla passagerare dö av hjärtslag och andra hälften se ut som de blivit doppade hårgelé och sen hängda uppÅner.. Eller kanske slå på en tvärbroms? Det brukar funka.. ibland… Hmmm.. nåt sånt.. 🙂

Andra bloggar om: , , ,

Kommentera

