Bäckis drar till Washington och jag gör som ledningen i Caps o tar hand om småttingarna.. :P

Jajjemän, nu sticker han.. på riktigt. Kanske.. 😛 Det som förundrar mig lite är att det inte står nåt om Bäckis flytt på BIF-sidan, men men… När det står där.. då är det sant. *garvar*
Det skulle visst bara förhandlas om lön. Och faktiskt, så står det att Bäckis vill till Washington, sen om det blir så eller inte, det är en annan sak.. 🙂 Nu vet jag ju inte vad han har för lön i BIF, men flytten till Washington lär ju fetta på hans bankkonto rejält.. *ler*
Hoppas de är snälla mot honom därborta (vilket jag har förstått att de kommer vara, det är liksom Caps grej.. att ta hand om ”småttingarna”) så han trivs. Måste ju vara en aning nervigt att flytta runt halva jorden, nytt ställe, nytt lag.. huu.. Kul.. faktiskt! 😀

Äsch! Nu måste jag gå och ta hand om kontorets ”småtting”.. 😛 Ska lära honom lite om vibrationsutvärderingsteknik.. Den ni! Inte illa.. fy attans vad jag är bra! Just det, det pratades ju om Jantelagen i Metro imorse.. Jag tar det sen… *vinkar* Hej på en stund!

Andra bloggar om: , ,

Kommentera

