Det är skillnad på hundfolk o hundfolk, telefonsamtal slutade i knas o svalorna måste ha kommit fel..

Spännande… Skickade ett mejl till chiefen igår, med ett kompromissförslag för den där hundfrågan som dryftats till leda (snabbgenomgång – andra får ha hund på kontoret, inte jag) Gissa vad? Det är hund på kontoret nu.. Eller ja, hund å hund… Fyra ben, ilsk och ungefär en tvärhand hög.. 😛

Hmm… Har väntat i telefonkö i drygt 20 minuter, får prata med en herr ?mummel? som säger att det är bättre att hyra en bil med fria mil istället för billiga bilen när man ska åka fram å tillbaka till Gävle.. Okej, säger jag, kan jag bok… Tuuuut – tuuuuut – tuuuuut… 😕 Que?! Kopplade han iväg mig nånstans utan att förvarna? Inte vet jag… men det tutar.. och inte är det nån som svarar heller.. Skumt? Men men, då vet jag att det är bättre att hyra en ”fria-mil-bil”..

”En svala gör ingen sommar..” sägs det ju och de två som flaxade omkring imorse måste nog undrat om det var nån som missat nåt.. Vadå sommartid?! Det var två minus och frost ute imorse! Fast det gör ju inte så fasligt mycket, jag kan ju ha min fina BIF-mössa på mig då.. 😛

Oj! Lillebroren ringde nyss.. Han ville ha support! 😀 Inte i ”knacka-hemsida” utan i Excel.. Häpp! Inga problem, sys vet! *ler*

Andra bloggar om: , ,

Kommentera

