Underhållande skräppost, håll tummarna för lillvilpisen o Modo leder över HV71! :D

Ibland är skräppost rätt underhållande.. Särskilt när den kommer i form av engelska.. Översättningen blir ”Hej! Vilken fin/bra sida du har, jag önskar fler kände så här, kolla in min (o så handlar den om typ sånt som inte jag behöver … såna där blå ”flaggan i topp”-piller för killar.. 😛 )” Eftersom det inte finns någon översättning från engelska till svenska på t ex Babelfish så måste jag verkligen beundra dessa skräppostmeddelarskrivare.. De ser till att hitta nån som kan översätta min blogg åt de.. Gulligt ju! *ironin skvätter*

Är det vår nu?

Hmmm.. konstigt det blev när jag laddade upp.. 😕

Och nu kommer det valpar!! Yeay! Tyvärr bara två tikar än så länge så håll tummarna för hon klämmer ur sig en gul tik också. 🙂

Härligt med MoDo (och LHC) som leder efter första perioden. Ward åkte ut (man fååår inte peta folk i ögonen på det sättet), men som kommentatorerna sa.. Hade det varit en annan spelare kanske han inte fått gå ut och duscha redan efter första perren.. *rycker på axlarna*

Nu kör andra perioden igång.. Tjingeling på ett tag!

Andra bloggar om: , , ,

Kommentera

