Folk letar efter Bäckis blogg på min, jag vill att LHC vinner guldet, o sommartider hej he.. va nu igen?! :P

Hmm… kollade sökorden idag igen… Tycker lite synd om alla som söker på ord om BIFs blonde center och hoppas (?) att de ska komma till just hans officiella site och blogg.. F’låt ungefär.. *garvar*
De två som det söks mest på är just Bäckis och sen Kristan.. hmmm.. är det ungefär den storleksordningen på antal inlägg jag skriver om de också? Måste börja pusha lite för mina killar så folk söker sig hit med andra sökord än just ‘bara’ vhcbloggen.. *ler*
En annan sökning för att hitta hit var ”analys av ironi”.. Har jag gjort en sån? I så fall.. spännande! 😀

Och tyvärr såg jag ju matchen mellan HV71 och MoDo..
Fasen att de skulle peta dit en kasse precis innan sista perioden var slut.. 😦 Att Ward åkte ut har jag inga synpunkter på, domarn gör sin bedömning, men det gjorde ju varken till eller från med honom på isen (mindre blåmärken på motståndarna kanske.. )
Men LHC!! Wow!! Den matchen hade jag velat se! Tvåla dit FBK med 5-1, härligt! SM-guldet går till Linköping i år (hoppas jag.. jag kan ju inte skriva saker som inte är sanna än.. eller hur..? 😉 )

Och så var det ju det där med klockan då.. Det var visst sommartid nu sa mamma när hon ringde och undrade ”hur långt jag kommit”.. Vadå? Nästan rekord igen.. Men när vi kom fram till moster o morbror var inte födelsedagsbarnet där (kusinen dårå).. Han hade också glömt att det var sommartid numer.. Lillebror tittade på mig, suckade teatraliskt och sa;
”Jaaa, den där generationen är det inte mycket ordning på..” *garvar*
Kusinen och jag är nämligen födda samma år.. Det var ett bra år.. *ler*

Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentera

