Hansen stannar i BIF, lillebroren blev lite putt o snart blir det fler Cane Corsos i gamla svedala! :D

Kvällens spörsmål… Varför har en del, fortfarande i slutet av mars, kvar julprylar i fönster, på dörrar mm… 😕 Är inte det höjden av lathet?
”Äh.. det får hänga kvar…. det är ju snart jul igen..” eller? *garvar*

Mads Hansen stannar! One down.. *ler* Länk till BIF-sidan.
Kollade listan jag kopierat från SvenskaFans, men där stod minsann inget om Hansen.. Hmm… klippte jag bort honom tro? F’låt.. *ler*
Nu är det bara resten av boysen kvar då.. 😉

Alltså, jag måste verkligen göra nåt åt min odisciplin när det gäller sänggående… Klockan är tio på kvällen och jag har (visserligen tänkt tanken) inte ens kommit ner i badkaret än.. hmmm..

Pratade med mamsen tidigare och hon sa; ”Du får nog ringa lillebroren din, han är lite putt på dig”
Hoppsan! Ringde upp direkt.. Och helt riktigt, han var lite syrak.. ”Mäh! Du talar om för min sambo, för mamma o dina kompisar, att du blivit head-huntad av ett företag… Men jag! Din bror!” *ler*
Han skrattade ändå, han är sån, han älskar nämligen sin storasyster.. 😛
Dessutom var han inte (ens) sur i mer än ungefär 15 sekunder, för sen lovade han att vara support imorrn när jag ska försöka installera och knacka på min nya hemsida. 😀 Ååååh vad han är bra!

Oj… nu är ju klockan ännu mer.. grrrrrr!

Förresten var A jättesnäll och berättade att det väntas vilpisar vilken dag som helst nu.. Iiiiih!! Och dessutom! När både tik och hane är färgen ‘brindle’ kan det bli vilken färg som helst på valparna! Ååååh, då kanske det blir en gul Cuba i alla fall då!? Oooooiiih!!

Andra bloggar om: , ,

Kommentera

