Sjödda är en gubbjävel, redaktionen lägger sig i o ikväll blir det ångestladdat i soffan..

Sjödda = gubbjävel? Joopp! Alltså, så här är det… Över trettio – gubbjävel, under trettio – snorunge.. *garvar* Skitstövel fungerar oavsett ålder. När det gäller kvinnfolk så är kärringjävel berättigat på vilken varelse som helst med bara två ben och ett par bröst. Inte heller där har åldern betydelse.. *flinar*
(OBS! Nya läsare bör informeras om att bloggaren skrev ironiskt med humorstänk. Reds. anm.)

500mg paracetamol funkar rätt bra så nu gör det inte ens ont när jag sitter still! Häpp! 😀 Får komma ihåg att ta ett sånt där piller innan matchen ikväll, för då lär jag inte kunna sitta med röva i soffan någon längre stund.. *ler*

Lovade ju att ladda upp bilderna ikväll (men det var ju innan jag insåg att BIF-matchen gick på tv) så det gäller att vara snabbt på tangenterna.. 🙂 Jädras skumt ljus inne i Åkers lada..  men det fixar sig nog med några varv i datorn. Förresten lyckades jag med konststycket att komma ihåg att skriva upp vilka inställningar jag hade i Ekhallen sist! 😀 De inställningarna funkade kalasbra. Nu ska jag bara komma ihåg var jag la lappen också… 😕

Kommentera

