Dagens upptäckt är besvärlig, Sveriges bäste sloven heter Kristan (så klart) o kräftor bör man hålla hårt i… ;)

Dagens upptäckt; Om jag sitter still gör det inte så ont… 😕 Den där pucken visste var den tog, jag lovar..

Yes yes yes!!! Kanal 9 – ajjj lööööv jooo! HV71 – Brynäs ikväll! Yeay!
Enligt Dackell börjar Sebastian Karlssons slutspelsskägg att arta sig.. men jag blev en aning besviken på musikvalet hos BIF… Ärligt? Schlager? 😛
Catarina Carlsson snackar ”inför” med Boorken. 
Åsså skriver SvD om Sveriges bäste sloven.. *garvar* Robert Kristan, eller var det Guds son det var?, bäst i Brynäs, bäst i ES (min åsikt) och helt enkelt övernaturligt bra i kassen.. Ska bli såååå kul att se matchen ikväll! Heja kanal 9!! 😀

Fick ett horoskopmejl från P i USA… He he… jag är född i Kräftans tecken.. Aouch! I’m smokin’! 😉 Kolla själva… (jag har de andra också om nån är nyfiken..)

CANCER – The Cutie
MOST AMAZING KISSER. Very high sex appeal. Great in bed!!! Love is one of a kind. Very romantic. Most caring person you will ever meet! Entirely creative. Extremely random and proud of it. Freak in bed. Spontaneous. Great telling stories. Not a Fighter, But will Knock your lights out if it comes down to it. Someone you should hold on to. 12 years of bad luck if you do not forward.

Anm. Fick för övrigt en ursäkt mm från BIF Sthlm angående lördagens resa från L.A. 🙂

Kommentera

