Boorken är fortfarande Sveriges coolaste coach, media gör hönsgårdar av fjädrar o Kristan får göra som han vill för mig.. :)

Jag vidhåller fortfarande… Boork är störtskön! 😀 Härligt driv i den guben..! Sur BIF-förlust, mina grannar blev också sura.. *oups!* Vaaadåå? Jag kan väl i alla fall få försöka skrika till grabbsen vad de ska göra? 😛

Ska bli spännande att se vad tidningarna skriver. Enligt tv-kommentatorn var Boorken 2 meter ut på isen, enligt webbradion var han tre-fyra meter ut… Personligen tyckte jag det såg ut som en.. *rycker på axlarna*

Hur som helst åkte Boorken ut, kanal 9s sändning kraschade, så det blev webbradion. Och där fick vi veta att Micke Sundlöv hotat en fotograf till livet och att det var nära till handgemäng (men det är ju redan konstaterat att media har en förmåga att göra en hönsgård av en fjäder).. Sundlöv är enligt SvD polisanmäld för olaga hot.. Jisses.. Slutspel var det va? *ler*

Förstår att det blev frustrerat och att det bröt ut ett (för att citera SvDs Janne Bengtsson) Battle Royale.. Den fighten vann BIF.. tyvärr kanske man ska säga.

Kristans utspel är fullt förståeligt. Dålig hjälp från backarna, insläppta mål och puckon som slåss.. Jag hade också lackat ur, men å andra sidan är jag ju målvaktsfetischist så Kristan får göra precis som han vill för mig.. 😉

Jämtins påhopp på Sperrle var det ju synd att domarn inte såg.. Det, om något, var ju matchstraff och avstängning resten av säsongen (min åsikt).. Pucko!

Å Walle ska till Läkerol på fredag… Snacka om att vara avis.. Vilken match det kommer bli! 😀 Själv står jag i Ekhallen och plåtar mina boys (som för övrigt knappt kunde vänta på att bilderna laddades upp ikväll.. sånt känns kul! Dessutom fick jag en ny kommentar på en av bilderna, yeay!)

2 kommentarer on “Boorken är fortfarande Sveriges coolaste coach, media gör hönsgårdar av fjädrar o Kristan får göra som han vill för mig.. :)”

  1. A skriver:

    Håller med dig fullständigt om Jämtin. Och ännu värre egentligen. Han är en mes! Hur fanken kan man ge sig på andra lagets spelare när man står i avbytarbåset? Och hur kan Mårts säga att han fick ”fösa” bort honom när han egentligen fick LYFTA honom ifrån platsen.

    Sedan var Boorken bäst på plan, enligt min åsikt iaf 😀 Gillade ”gesten” också. Väldigt talande för domarinsatsen, samt vissa spelares insats (även Brynäs inräknade)

  2. vhcbloggen skriver:

    Fegproppen Jämtin borde varit kvar på dagis…
    Bäste-Boorken! Absolut 14 stjärnor av 10 möjliga till Boorken (han hade fått femton om BIF vunnit.. 😉 )


Kommentera

