Om Bäckis flyttar får han livvakt på isen, jag lägger mig i o när VHC möter Åkers blir det nervöst..

Jaaadu Bäckis.. Har du inte bestämt dig än så kanske Ovechkins vädjan och Brashears skydd tippar vågskålen åt väst? *garvar*

Om jag nu ska lägga mig i *ler* så hade jag nog (om jag var kille, talangfull och draftad 4) stuckit över, fått rutin och nya erfarenheter. När det var klart, hem till kära BIF igen (för nåde Bäckis om han väljer en annan klubb när han väl kommer hem igen! *låtsas se arg ut*) 😛

Just det.. Shoppade ju en ny tröja i BIF-shopen i lördags.. Men det måste vara feltryck tror jag… Vadå S?? Den är ju för stor! Eller fick jag tag i en kill-S (om det nu finns såna)? *garvar*

Dags för VHC-match imorrn, mot Åkers inget annat.. *ler* De förlorade mot Östervåla med 6 – 2 och är dessutom taggade att gå upp i tvåan så det där med ”haha division tre-lag.. det tar vi lätt”-attityd… Glöm det! Spelar de lika bra som Östervåla lär boysen få problem om de inte fokuserar. Skulle så gärna vilja se det där fina spelet de visade mot både Österåker och Lidingö. Det är som sagt oerhört frustrerande att se de spela som ägg, när jag vet hur bra de kan prestera.. Förväntar mig, tror och hoppas att killarna kammat till sig ordentligt och har den där glöden de visat tidigare. Det är nu det gäller! VHCs plats i tvåan hänger löst och nu är det bara, för att citera #14, att ‘kötta på’! 😀

2 kommentarer on “Om Bäckis flyttar får han livvakt på isen, jag lägger mig i o när VHC möter Åkers blir det nervöst..”

  1. Mocca skriver:

    Fy för matchtröjor, jag har också en men inte som det står BIF på då 😉
    Men min är också en S och den är MEGASTOR! Varför tror dom att bara män vill ha en matchtröja?
    *surar*

  2. vhcbloggen skriver:

    Mmm.. fast det var en ”vanlig” tröja till å med!
    Matchtröjan jag hade på mig (VHC) var storlek XXXL! Kan vara bra att ha som tält om man blir strandad nånstans.. *garvar*


Kommentera

