Dementering av föregående blaj om VHC och deras ”uppvaknande”… Grattis Östervåla! :(

Glöm föregående inlägg, i alla fall det som står om VHC… fy fan.. Mycket mål – visst, men vad i hela höll de på med?? Vad var det jag sa om att underskatta motståndarna? *suckar*

Dessutom skjöt en Östervåla-spelare en puck på mig.. det gjorde ont.. 😦 Matris blev skitarg och var på väg att kasta puckhe-tet på honom! *ler*

Som vanligt en knepig domare, men Östervåla spelade brett, snabbt och smart… tyvärr.. 😛

Vår kära VHC-klack fick bra motstånd på läktaren och det är bara applådera Östervåla till segern på isen, och den på läktaren. Jämna ..hrmm… matcher både här å där. 🙂

Hade jag varit coach hade jag gjort ändringar, plockat ut ett par spelare och möblerat om i kedjorna, men … Jag får snällt stå brevid, säga till coach vad jag tycker och våndas när han låter bli.. 😛

Hur som helst.. Nytt möte mot Östervåla på tisdag… Revansch? Edit; Goddag yxskaft.. Åkers på tisdag, Östervåla på söndag… ju.. 🙂

Grrrrr!! Jag bliiiiir så arg!

Måste ju vara lite positiv också, de spelade inte bara slarvhockey. Särskilt #9 gjorde en alldeles glimmrande match! Underbart att se! 😀

Andra bloggar om: , ,

Kommentera

