Bara kort innan jag (måste) hoppa i säng och sova… (odisciplinen härjar vilt här på ön kan jag meddela när klockan nu slår 02:15)

Lidingö 2
Värmdö 5!!

Fy attans vad bra de spelade!! Ooooihh!! 😀 *boing boing*

Matchens citat; ”Va’ fan håller jag på med?” En spelare funderar över missad passning..

Efter-matchens citat; ”Jag skulle vilja fota honom utan kläder” Säger jag och i samma stund inser jag hur fel det blev.. *asg* Det jag menade var ju att jag skulle vilja fota en av spelarna i ”civila” kläder, för att (ur rent fotografnördighetssynpunkt) han har ett intressant ansikte.. 🙂

Matchens pinsammaste; Lidingöspelarna som gnällde.. och ramlade.. och gnällde… och ramlade.. och spelade fult.. och ramlade… och gnällde… och skällde.. och betedde sig stundtals som divor.. Pinsamt var ordet för kvällen.. 😛

Matchens sötaste; Alla leenden, kramar, glädjetjut och Lidingös andre-keeper.. eller nej… vad sa jag nuuuu då?! 😉 Jag ljög faktiskt lite… jag såg honom inte så noga, men han var målis och hade keps.. Nuff said.. 😛

Gaaah!! Jag skulle ju bara skriva resultatet ju!! Jag är hopplös… jaja.. NU ska jag iaf ta mig i örat och lyfta in mig i sovrummet för imorrn … då jädras Brynäs! Då åker HV ut fortare än Mårts hinner släppa sin första morronfjärt! (citerar Astrid Lindgren så värdigt det bara går..)

Go natt! 🙂

3 kommentarer on “Bara kort innan jag (måste) hoppa i säng och sova… (odisciplinen härjar vilt här på ön kan jag meddela när klockan nu slår 02:15)”

  1. Målarn skriver:

    Vilken sportkommentator du skulle bli !!!!
    Mycket trevligare än det ”vanliga” tjötet på TV.

    Trevlig helg ”Målarn”

  2. vhcbloggen skriver:

    Tackar tackar! *studsar glatt*
    Hoppas du också får en riktigt trevlig helg! 😀

  3. […] som jag tyckte var o-snygga och att jag hade gjort på ett annat sätt.. Men men. Kommer ni ihåg det här inlägget (Ooooja, skriker alla läsare i kör… *garvar o är […]


Kommentera

