Fika med J väcker frågor om engagemang, mycket Brynäs blir det o Ersberg blir nästan mobbad av BIFare.. :P

Åh! Vet ni vad jag gjorde igår?! Jag träffade minsann en bloggläsare (som ju självklart läser världens bästa Värmdö Hockey-blogg dårå)! Så nu vet jag hur två av mina bloggbesökare ser ut, fast A kände jag ju redan innan. Fesljummen choklad (deeet var längesen! Gott!), godare bulle och trevligt sällskap. 🙂 Frågan är bara vem av oss som har bäst koll på vårt kära VHC. J har verkligen stenkoll! Hade kalaskul igår (ända till slutsignalen gick i Kinnarps.. *mutter*)
Mamsen ringde när jag kommit hem
”Vaaaar har du varit!?”
”Varit å fikat med J, vadårå?”
”Har duu varit på dejt!?”

Jag måste verkligen sluta upp med det här singellivet och börja vara som alla andra. Det är nog lite halvfarligt att chocka omgivningen på det där viset när man väl ger sig ut och träffar nån av motsatt kön.. 😛
Men dejt å dejt, jag fikade med J, hade hur trevligt som helst, ingen press, bara skönt att snacka med nån som inte tycker man är helt slut i huvudet för att man med stort hjärta följer ett division 2-lag fullt av juniorer.. *garvar*

Mitt huvud är helt mosigt, kom i säng sent igår, är förkyld och fattar ingenting om hur slutspelet egentligen går till.. Jag vet bara det viktigaste… BIF spelar imorrn och jag ska se den matchen! Yeeeay!!

Fördelen med att vara förkyld, och därmed täppt i både näsa och öron, är att jag slipper höra tjafs/onödig information från folk och att den där dödliga stanken i kylskåpet bara ger mina kollegor kräkkänningar… 😛

Dagens upptäckt – KitKat White smular väääldigt mycket.. *ler*

Här kan man se BIF-mål! *väääääntar* Seg bandbredd på kontoret.. Trååååk! Så där ja! Första målet var ju grymt snyggt! 😀
Förra matchen var det HV-fansen som ”rasade” mot Widings mål, den här gången är det BIF-arna som ”rasar” mot en tekningsmiss.. Ordet justitiemord verkar vara populärt i hockeykretsar i år.. Nytt modeord?
1-1 i matcher grabbar… Vi tar de på lördag! 😀
Nämen! Stackars Ersberg… Nästan mobbad ju! 😛

Usch! Vilken läskig olycka. Tur att han klarade sig så pass bra som han gjorde iaf. Kanske är för att han är så pass ung (bra läkkött?) Hade det varit en spelare med ytterligare tio år på nacken kanske det sett annorlunda ut?

Kommentera

