Mamma Folieskalle trycker fel, dagens gulligaste var en blöt tant och Boork å jag har samma idéer.. typ… :P

Apropå mamsen… Hon tryckte bort mig! *gapar* Fast det var inte meningen, hon hade folie i huvudet så hon är nog inte riktigt med på noterna… 😛 Hon är hos frissan och tryckte på fel knapp.. Sötnosan!

*telefonsamtal* Ååååh vilken gullig tant! Hon levererade dagens hittills bästa kommentar;
”Men huuur ska jag kunna duscha.. utan att det kommer vatten på golvet?! De är inte kloka!”
Det hela var alltså en reaktion på ett projekt som ska utredas närmare, och tanten har ”blivit med duschkabin” för att det inte skulle komma vatten på golvet… Inte för att jag vet hur hon duschar men det blir fortfarande sjöblött på golvet.. *ler* Dagens absolut sötaste!

Okej… mina rosafärgade glasögon är på så jag håller självklart med Boork när han säger att sju timmar på en buss och en hotellnatt i Jönking inte är nån nackdel. Faktum är att jag tror killarna blir mer laddade och koncentrerade av att vakna i rätt men fel stad på matchdagen, istället för att pussa barn, flickvänner och fruar hejdå innan flyget går. Men det är ju mina sju ören.. 😛

2 kommentarer on “Mamma Folieskalle trycker fel, dagens gulligaste var en blöt tant och Boork å jag har samma idéer.. typ… :P”

  1. A skriver:

    Bara en liten, liten, liiiiiiten fråga.

    Odlar du slutspelskägg?

    😉

  2. vhcbloggen skriver:

    Jajjemän! Jag å Sebastian Karlsson tävlar om vem som får mjukast.. 😛

    P.S Kolla kommentarerna till https://vhcbloggen.wordpress.com/2007/03/06/hemliga-boorken-ar-stortskon-bifs-snyggaste-slutspelsskagg-kommer-sitta-pa-karlsson-o-huliganbeslut-roar/
    så hänger du med.. 😉


Kommentera

