Mats Olsson är ”tillbaka”, kompensering från Brynäs tack o inga lappar på luckan på VHCs matcher inte.. :P

Åh Mats Olsson, det var längesen.. Så länge sen att jag helt missat att han faktiskt är intresserad av hockey också (inte bara fotboll som jag trott). Gillar krönikan (trots att även han jämför Bäckis med Foppa.. *suck*), gillar herr Olsson, gillar älskar Brynäs.. också.. 😉
Gillar särskilt den här delen i krönikan;

”- …. man spelar tills domaren blåser, man spelar tills domaren blåser, man spelar tills domaren blåser. Okej? ….”

Undra just om jag kan kräva kompensation av BIF? Jag fick ju ont i halsen av allt skrikande igår så de får gärna skicka hit några lådor Läkerol, bitte danke! 😛

Det går ju nästan inte att låta bli, trots att det är lite tragiskt, att skratta åt kommentaren;
”Nån lapp på luckan har väl aldrig VHC haft?”

Näe…. men i matchen mot AIK var det nog nära tror jag.. Då jädras var det till å med fotografer (jaaa plural) från lokalblaskorna där!

Åh! Titta! Nu är infon tillbaka (eller var det jag som drömde?) Härligt! Fast jag får ju liiiite bekymmer med bortamatcherna, men vad tusan…! Vad är väl några komptimmar värda.. 🙂

2 kommentarer on “Mats Olsson är ”tillbaka”, kompensering från Brynäs tack o inga lappar på luckan på VHCs matcher inte.. :P”

  1. Louise skriver:

    Skön kommentar av herr Olsson, som jag annars inte är ngn större älskare av precis. Men vi har våra ljusa stunder allihopa. Går fortfarande på moln efter gårdagens seger…och nu hoppas jag att pappa kommer hem med biljetter till lördagens match!!! Håll tummarna! (har förresten skapat ett konto på HS nu…inte visste jag att det fanns ett sånt trevligt ställe hihi – heter ”Louise” där också. Uppfinningsrikt var ordet).

  2. vhcbloggen skriver:

    Ooooh!! Håller både tummar å tår för att din pappa kommer hem med biljetter till på lördag! 😀
    Aha! Då ses vi på HS! 🙂


Kommentera

