Hemliga Boorken är störtskön, BIFs snyggaste slutspelsskägg kommer sitta på Karlsson o huliganbeslut roar :)

Härligt Boorken! Gillar svaret: ”Det tänker jag inte tala om…” på frågan om målvakterna i kvällens match mot HV71. Läs hela ”inför-snacket”, det finns riktiga guldkorn där. Tycker han är störtskön! 🙂
HVs Mårts ger lite mer uttömmande svar om kvällens match, vilket kanske inte säger så mycket.. men ändå. Länk
På BIF-sidan står det däremot inte nåt om att matchen faktiskt sänds i Kanal 9 ikväll (fast nu vet ni ju det ändå.. 😉 )

”Kommande matcher uppdateras så fort det är klart med matchval i respektive kanal. Du kommer också att kunna se semifinal 4 och framåt live på Internet på kanal5.se.” Saxat från Kanal 9

Ingen Molin (bläää), Salmonsson (men vaf…) eller Morin ikväll dock.. Allt enligt dn.se som dessutom döpt om Salmonsson till Salomonsson.. Hyggligt! 😛

Ska bli spännande att se Sebastian Karlssons slutspelsskägg (som enligt Dackell kommer odla lagets snyggaste..)

Dagens roligaste ord – ‘huliganbeslut‘. Alltså har huliganerna själva bestämt att de ska betala böter för att de ‘huliganat’ på hockeymatcher? Nähä… det var visst Ishockeyförbundets tävlingsnämnd som skulle bestämma det.. 😉

Hmm… personligen tycker jag att man hälsar tillbaka… även om man inte tycker om en person.. Å hör sen! *svär lite* Det var nämligen chiefen som kom in på kontoret, jag hälsade, han bara glodde på mig.. Inte vaken än kanske? 🙂
Häpp! Här kom en som var både vaken och glad! En kollega som med ett leende hejjade så fort han kom innanför dörren. 😀

2 kommentarer on “Hemliga Boorken är störtskön, BIFs snyggaste slutspelsskägg kommer sitta på Karlsson o huliganbeslut roar :)”

  1. Louise skriver:

    Lika glad som du är över kanal 9, lika irriterad är jag haha. Såg i alla fall att kvartsfinal 2 och 3 ska gå på canal+…vilket betyder att jag kan ladda hem dem woho – men dagen till ära är det sr:s webradio som gäller! (Om jag mot förmodan skulle få biljetter till den 10:e så skickar jag ett mail…)

    Haha…Sebastian Karlsson? Hmm…har den killen ens ett fjun på hakan?

    Vad tror du om kvartsfinalserien då? Personligen hoppades jag på Modo…men men…såg att Wikegård tippade 4-2 i matcher till BRYNÄS! Känner mig inte fullt lika optimistisk, men förhoppningsvis gör Sjödda susen i försvarsspelet, och Angell eller Bäckström det avgörande målet hehe.

  2. vhcbloggen skriver:

    Har för mig att killarna på Hockeysnack skrev att det finns biljetter kvar. 🙂

    Tveksamt.. Kanske därför det kommer bli så snyggt? Tunt och mjukt.. *garvar*

    Sjödda i försvaret kan inte bli annat än bra, Bäckis får sätta fart på rören o målskyttet för annars snor Angell titeln ”slutspelshjälten” *ler*


Kommentera

