Dagens mysterium, Bäckis = Brynäs o tiden tickar fasligt långsamt när det är hockeydag..

Dagens fråga – Varför frågar man en fråga, om man sen går iväg när den man frågat ska svara? Är man arrogant, senil eller bara väck? *fnissar* Lite nyfiken bara..

Återigen seglar ”Bäckis-bönerna” upp.. Bäckis ska säkra guldet för Brynäs. Snälla, låt killen vara (så han kan koncentrera sig på det han ska, utan press från folk som inte betyder nåt.. )! Jisses! Brynäs har mer än en spelare, jag lovar! Oavsett hur herr Bäckström spelar ikväll så förväntar jag mig av Brynäs som lag, att de sätter fart på skridskorna, inte låter HV komma över blå och att det spelas hockey både framåt o bakåt (nähä? 😛 )

*suckar lite* Kan inte klockan bli ”dags-att-gå-hem” snart? Nästan två timmar kvar! Och massor av siffror kvar.. Lite halvtrist… Men det är väl som när man var liten, det var den 24:e december och man höll på att gå sönder av förväntan, när mamma och mormor tog huuuuur lång tid som helst på sig för att diska efter maten (för det vet ju alla att Tomten kommer med julklapparna först när det är diskat..)

Nä, nu ska jag ringa på ett jobb till… (vadå? Mina kollegor sitter ju och fikar, då kan väl jag få ringa på nya jobb? *visslar oskyldigt*) 🙂

4 kommentarer on “Dagens mysterium, Bäckis = Brynäs o tiden tickar fasligt långsamt när det är hockeydag..”

  1. Målarn skriver:

    Lycka till ! 🙂

  2. Louise skriver:

    Sååå skönt!! Gud så underbart med en vinst! Heja Brynäs!! Och både Bäckis och Angell gjorde poäng! 😉

  3. vhcbloggen skriver:

    Målarn – matchen är slut, Brynäs är bäst! 😀
    Louise – Yes!! Fy attans vad bra ‘vi’ är! Bäckis har ju flyt och Angell är grym! Hejaheja Bryyyynäs! 😀

  4. Mocca skriver:

    STOPP STOPP STOPP

    Ringa på ett jobb till?
    *nyfiken*

    Du har min mailadress 😉
    (om du inte vill svarahär alltså ;))


Kommentera

