Angell vaktar Bäckis, Kristan står ikväll skriver AB, Selakovic erbjuds förlängt kontrakt o datorhaveri irriterar..

Sicken rackarns tur att jag kan se matchen på tv ikväll, det blir nog en riktig rysare. Särskilt med Wards uttalande att han ska ”neutralisera” Bäckis.. *garvar* Men enligt källor på HS ska Angell sagt att om Ward rör Bäckström ska han få betala ett pris för det.. Undra hur mycket Ward måste hosta upp för att få smälla på Bäckis? 😛

Jasså? Enligt AB ska Kristan stå ikväll.. Får väl se. Iofs spelar det mindre roll vem som står, bara han (vem det nu blir) spikar igen! *ler*

Och på fredag kvalar VHC mot Lidingö.. Fy attans! Men jag gillar deras hall faktiskt. Liten, rätt bra ljus och suverän plats att plåta från (”mitt i”)! 🙂 Däremot har LVHC inte skrivit ett enda ord om matchen.. än.. Men månadens krönika är nåt av det roligaste jag läst idag. Den börjar med orden ”JAG ÄR EN BÖG” *asg* Herr Ahlström är skoj! 🙂

För att bryta av lite i hockeysnacket lite så kan jag meddela att Blåvitts styrelse sitter kvar och att de dessutom nu vill förlänga Selakovic kontrakt (nåt som inte var aktuellt tidigare). Verkar som det inte spelar nån roll vilket lag jag supportar, det går åt skogen … ojdå? Är det jag kanske? Nä! Om ”mina” lag är som jag så kommer de klara sig undan det värsta, eller gå rakt igenom det och komma ut på andra sidan, vilt skrikande och sparkande.. *asg*

Määäh! Datorh-ete! Vad sur jag blir när det inte funkar… blää! Tänk att en maskin kan göra en så oerhört stressad och sur… är inte det konstigt? Kan det vara för att man känner sig som en treåring som desperat försöker få tag på nallen brorsan håller upp, när datorn ”håller” på dokument? Dvs när dator*svär* hänger sig (kan den inte slänga sig ut genom fönstret om den ändå ska ta livet av sig? 😛 )
*provar att redigera en bild* Gaaaah!! Men det var då själva! NU! 😀 Det är så här jag menar att det känns …
© vhcfan 2007

Kommentera

