VHCs lagledare fixar kvalschemat och godis skapar både glädje o paranoia (om man är sån – vilket jag inte är.. kanske.. ;P )

Okej, det är härmed bekräftat – VHC har världens bästa lagledare! 😀 Det här fick jag på mejlen alldeles nyss..

”kvalmatcherna ser ut som följer:

9/3  Lidingö borta 19.30

11/3 Östervåla  hemma 16.00

13/3 Åkers borta 19.00 ????? tid ej bekräftad ännu från förbundet

16/3 Åkers hemma 19.00

18/3 Östervåla borta 16.00 ????? tid ej bekräftad ännu från förbundet

20/3 Lidingö hemma 19.00″

Suveränt ju! 😀

Ååååh! Så kom godis-leverantören också! Gott! Jag vet inte varför, men jag får alltid en Bounty av honom när han kommer och fyller på godis hos oss.. Det är snällt tycker jag. Men om jag hade varit paranoid hade jag nog undrat om han tycker jag är för smal och behöver äta mer sött eller om det är för att jag behöver bli sötare? *asg* Jag struntar i vilket, jag får godis till kaffet.. 🙂

Kommentera

