Köldskador på oväntade ställen, halva ben och Brynäs, slutspelsval, Sjödda o Brynäs!

Undra vem jag ska stämma för ”grovt vållande till annans köldskador”? Ni vet att man brukar frysa om näsan när man är ute och det är kallt? För den ”sticker ut” liksom.. Eftersom jag är tjej så fryser jag på två andra ställen (också!) trots vadderad push-up-bh.. *garvar* Fast jag fryser överallt iofs.. men vissa ställen är visst mer utsatta än andra.. 😉 Tur att jag inte är kille? 😛

Ska på ”tjejernas årliga spa-dag” och mamma skickade en länk dit vi ska för att jag ska bestämma mig för en behandling… Hittade den här.. ”Vaxning, ben, halva” Eh… 😕 Okej.. men jag hoppas åtminstone man får välja själv om man vill ha insidan eller utsidan av benen vaxade.. *garv* Eller gäller erbjudandet bara folk som är amputerade? Eller kan det vara så att jag är trött och har missuppfattat alltihop? 😛

HV71 valde ju som bekant Brynäs som motståndare (undra om de kommer ångra det sen? 😉 ) Boorken var väl inte direkt överlycklig att behöva gå in i slutspelet utan seger men men… Man kan inte få allt här i livet Leffe.. *ler*
SvD skriver kort om valet medan AB sätter plus å minus på tränarnas val.. Och enligt sistnämnda tidning ‘psykar’ Mårts Boork.. Personligen tvivlar jag på att nåt sånt skulle kunna sätta Boorken i gungning

Å Sjödda stannar i BIF ett år till!! Yeeeayy!! Härligt! 😀 *läser artikeln ordentligt* Hoppas bara han och familjen kommer fram till ett definitivt beslut som funkar för både de och BIF. *kollar GD istället* Äsch, där stod det bara (ytterligare) glädjande nyheter.. 😛 Hela BIF mot HV, samtliga skadade spelare som stod över (bland annat) förra matchen, är med och krigar nu. Länk

Och ojojoj!! Min nya favvokanal hittar ni här, jisses! Direktsänd Elitseriehockey och Uppdrag Mord – kan det bli bättre? 😀

6 kommentarer on “Köldskador på oväntade ställen, halva ben och Brynäs, slutspelsval, Sjödda o Brynäs!”

  1. Louise skriver:

    Drömmer jag, eller har jag faktiskt hittat en blogg som till stor del handlar om mitt älskade Brynäs, och som dessutom är skriven av en tjej?! Den kombinationen växer inte direkt på träd i min närhet… 🙂

  2. vhcbloggen skriver:

    Du är klarvaken! 😀
    ”…växer inte direkt på träd i min närhet..” Då bor du på fel ställe.. 😛 Eller var det jag..? *garvar*

  3. Louise skriver:

    Haha, ja…jag bor väl på rätt ställe egentligen, men problemet ligger i att sportintresserade människor inte dras till mig av ngn underlig anledning…och den enda som är lite intresserad förutom min pappa har stuckit till Nya Zeeland…:(

    Ohh…Läkerol Arena den 10:e? Nice…hoppas på att få se ngn slutspelsmatch jag också…annars är webradion min bäste vän…

  4. vhcbloggen skriver:

    Äsch, vad surt!
    Men om du får tag i biljetter till den 10:e kan du väl mejla, vart du sitter i L.A, innan så kanske vi kan vinka till varandra? *garvar*

  5. A skriver:

    Okej! Dom vaxar ifrån knäna och uppåt tills du säger stop 😉

    Tror jag! Eller gissar!

  6. vhcbloggen skriver:

    Ajajaj… det där Brazilian wax.. det är nåt tortyr-instrument va… Fy attans! 😛


Kommentera

