Äntligen blir det en resa till Gävles L.A, lokalblaskorna får däng o bullätning bör kombineras med spenat.. :)

YES YES YES!!!!! Nu har jag minsann anmält mig till resan till BIF-matchen den 10:e! Äntligen! Måste ju upp och kolla i L.A ju! 🙂

Sen måste jag säga att de där lokalblaskorna vi har på ön inte är mycket att hurra för.. Jag har erbjudit de bilder, text mm från VHCs matcher, men näääähä, inte intressant tydligen.. Jädras sportrasister! 😛

Åh! Ett stycke bull-leverans till styrelsemötet! Naaajs! 😀 Jag som ätit så nyttigt idag kan nog nästan ta två bullar eller hur..? 😉 Lax, linser, spenat och paprikasallad… Mums! Fy rackarns vad jag är bra på att laga mat! 🙂

Kanske ska resa på mig och fylla på kaffekoppen? Plingeling på en stund, tjipptjipp!

Kommentera

