Det blev inte som det skulle och det kan ha berott på att jag åt en grillad med bröd eller också är jag väldigt dålig på undanflykter för förluster..

*svär en lååååååååååång harang å hötter med näven åt Marginalgudshe-tet*
Vad i hela …. grrrrrrr!!! Spelet liknade det mot Österåker, de slängde självklart in ett tidigt mål, höll ett måls marginal till Spånga hela tiden, tills det dök upp två ruggigt onödiga utvisningar. ”Ge f-n i att tackla om du inte vet hur man gör” var det visst nån som muttrade.. *ler* Sen gick det som det gick.. VHC hade sååå många chanser, öppet mål två gånger, men inget flyt, medan Spånga satte sina chanser och fick ”skitmål”… Surt värre!

Inte nog med det! Min favvis, var ”frisk”, med i alla fall, hostade fortfarande och var inte alls pigg. Så han fick minsann inte spela ett enda byte i sista perioden… bläääää.. Och inte en enda bra bild fick jag på honom heller.. Faktum är att jag knappt fick en enda bra ruta.. Normalt brukar allt sitta.. Idag gick ingenting som det skulle (undra om det var för att jag åt en korv innan matchen? Jag äter inte det i vanliga fall..)

Dessutom såg jag att BIF förlorade också… Fy tusan vad illa! 😦

Några ljusglimtar ikväll i alla fall, både spelmässigt och på ett mer icke-hockey-relaterat plan.. Häpp..! Det skriver jag om imorrn.. För nu är klockan halv tre och mina ögon går i kors snart (om jag inte trillar av stolen först..)

2 kommentarer on “Det blev inte som det skulle och det kan ha berott på att jag åt en grillad med bröd eller också är jag väldigt dålig på undanflykter för förluster..”

  1. josephzohn skriver:

    we’ll meet again och vi trivs i gavlerinken 🙂
    enligt säkra källor är gavlerinken rena rama glädjekvarteret 😀

  2. vhcbloggen skriver:

    Tss… nånj-lagång ska väl BIFs förlust-kryss-svit brytas? Helst kan de ju börja mot HV dårå.. 😛


Kommentera

