Minusgrader inne, LIX-mysteriet skapar smil, Norge vs Sverige o hockeyspelare slog ner domarn

Kallt kallt kallt!! Det är nästan så det är varmare ute! Fast det kan ju vara så att jag fryser inne för att jag har mer kläder på mig när jag är ute? 😛

E har kommit på nåt nytt nu… Kristans smeknamn betyder Leende Intensivt keX.. *garvar* Undra just om E är medveten om att ett kex är nåt sött man smaskar på till kaffet (och att det oftast används på söta individer av motsatt kön…) 😛

Wow! Sk*t i lokalblaskan – kolla in SvDs Sportresultat i Sthlm!

Norge mot Sverige.. Lillebror bråkar med storebror.. Tjafs o gnabb men rätt mycket kärlek ändå.. Som det ska vara. Norge passar på att håna Sverige i skid-VM, men det kan de väl få göra? Särskilt med tanke på att vi ger igen när vi är bättre. För övrigt gillar jag ironin i SvDs artikel. 🙂 Gillar ironin i VGs artikel också. *skrattar*

Hoppsan! Snacka om att bli ”blind” i stridens hetta. En norsk ES-spelare som, mitt i ett slagsmål med en motspelare, trodde han blev attackerad av ytterligare en, och slängde således ner denne i isen…. Ack så förvånad han blev när han upptäckte att det var domarn han dragit till.. Oups liksom… 😛 Länk till artikeln i VG (som fö är på norska)

6 kommentarer on “Minusgrader inne, LIX-mysteriet skapar smil, Norge vs Sverige o hockeyspelare slog ner domarn”

  1. Målarn skriver:

    Halojj där kompis – hur kallt har ni då ?

    Nu behöver vi någon som snackar om andra fotbollslag än Gais och IFK på vår blogg. Du kan dessutom vinna 2 biobiljetter och du gissar rätt på en 1×2 fråga.

    Allt gott & Trevlig helg

  2. vhcbloggen skriver:

    Äh, det är egentligen inte så kallt, mer ruggigt..

    Ojdå.. hrmm… vet inte riktigt hur jag ska säga det här… Jag är ”ängel” och hejar ju således på Blåvitt i fotboll. 😛

    Hoppas du o dina caparolare får en underbar helg! 😀

  3. Strategen Lelle skriver:

    Låt norrmännen hålla på, dom har ju faktiskt inte så mycket annat att glädjas åt än framgång i vissa vintersporter. Jämför man med Sveriges framgångar i många årtionden i sporter som tennis, golf, fotboll, bandy, handboll, ishockey, slalom, curling, ja listan kan göras längre, förstår man lätt norrmännens mindrevärdeskomplex.

  4. vhcbloggen skriver:

    *garvar* Lite gnabb är bara kul tycker jag. 🙂

  5. tommy skriver:

    Sen appropå skid-VM så var det larvigt av norska intressen ta bort klippet med Lars Berger på
    youtube,herregud vad gör 5s sexuella grimaser och
    handrörelser om 100år?

  6. vhcbloggen skriver:

    Youtube-klippet har jag missat.. Säkert nån som fick moralpanik eller nåt.. 🙂


Kommentera

