Griskulting önskas, hockeykrock är inget bra, förkylning motas bäst med paraply (?) o Leo är både lång å kort..

Åååååh vad jag sov gott inatt! *funderar* Aha.. om jag sover 3,5 timme natten innan så sover jag som en liten griskulting (en sån skulle jag vilja ha!) natten efter. 🙂

Hockeykrock ikväll… Men som alltid vinner VHC prioriteringskampen. Brynäs får klara sig själva (mina grannar blir nog glada att slippa mina skrik iaf..)
Har inte varit i Spångas hall förut så jag hoppas jag kan hitta nåt bra ställe att plåta från.. Blir det riktigt ”illa” får jag väl ställa mig på läktarn då… 😕

Bortamatch för båda ”mina” lag.. I VHCs fall har jag ju skrivit att det är dagsformen som avgör, i Brynäs fall – motivationen.
Määh! Brynässidan knasar som attans! Låt bli! 😛 *trycker F5 igen* Moooaaahaahaaha, nu funkar det!
Boorken snackar ”inför” med Catarina Carlsson. Verkar vara samma samma i BIF som i VHC, förkylningarna duggar tätt (paraply kanske hjälper?).
I VHCs fall önskar jag att min favvis mår bättre, att matris låtit bli att lämna över sin förkylning till sin son (#10) och att de andra som var med mot Österåker är friska. Dessutom skulle det vara alldeles glimmrande bra om, åtminstone en del av,  de som var sjuka i förra matchen nu kommer tillbaka med full kraft. 😀
I BIF är det en hel del borta i kvällens match – Daniel Johansson (förkyld), Janne Hauthonen (har gått på is, men vilar), Salmonsson (ryggproblem), Molin (vilar) och Sjöddas medverkan bestäms idag..

Kolla! Jag o Leo är nästan lika långa! 😀
© A 2007

4 kommentarer on “Griskulting önskas, hockeykrock är inget bra, förkylning motas bäst med paraply (?) o Leo är både lång å kort..”

  1. #65Selander skriver:

    Vem kan motstå upplösningen i ES. Det blir att tokzappa mellan alla matcher. Fast då har jag varit i deras ishall 😉

  2. vhcbloggen skriver:

    En rackarns tur att jag kan surfa med mobilen. Så jag kollar resultaten mellan perioderna i VHCmatchen. 🙂
    Har du varit i Spångas hall!? Är inte den ganska ny, eller är jag helt ute och cyklar (i snöslasket 😛 )?

  3. vhcbloggen skriver:

    *garvar* Skulle vara coolt med en stoooor rosa galt i lägenheten.. 😛


Kommentera

