Sudret serverar statistiken, Spångas vinstsvit är okul o dagsformen avgör morgondagens match för VHC.. tror jag…

Sudrets statistik servar med följande rafflande siffror –

Spånga har en seger mer och en förlust mindre än VHC, båda har två oavgjorda matcher… *ryser* Förra mötet slutade med två mål för VHC mot fyra för Spånga. Då spelades matchen hemma i Ekhallen.. *ler lurigt* Jag säger inget mer, så har jag ingenting sagt (för Walle säger att det betyder otur.. *ler*)

Spånga spelade oavgjort mot Norrtälje och vann hemma mot Sudret och borta mot Rimbo… Hur det har gått för mina boys vet vi ju.. 😉 2 bortaförluster (Sudret o Nynäshamn) och den hääääärliga vinsten hemma mot Österåker! 😀

Morgondagens match kan alltså sluta precis hur som helst.. Den som har bäst dagsform tar segern tror jag.. 🙂

Dags att krypa ner i badkaret sen vidare in under täcket i sängen.. Gonatt! 😀

Kommentera

