Sömnbrist är onödigt, sökord blir lista med ironi o teknikens vidunder skapar bloggtillfälle

Det där med att bara sova 3½ timme är inget hit mina vänner… *gääääsp*

Sökningar för att hitta hit är skoj.. Utan inbördes ordning så är det det här *pekar* det söktes mest på de senaste 48 timmarna… Och medan jag väntar på tekniken så roar jag mig enligt följande… 😛

städning – är tråkigt, bör undvikas in i det längsta
Brynäs dam – antar att det är Brynäs damlag som efterfrågas, de kan man hitta här
dif match – BIF kan tydligen inte vinna mot de, så vi glömmer det va?
gummistövlar – används klokast när det regnar.. se bara till att det inte är hål i de
gummistövlar + februari – se ovan, i februari brukar det snöa….
pungråtta – söker man på ”pungråtta” så hamnar inlägget på tredje plats hos Google.. oj…
jobba på sweden rock festival – ska jag göra i år också.. 😀
oscar holst ssk – killen som, likt Erik Karlsson, drog från SSK fortare än kvickt
kräksjuka – har jag redan haft..
tuttar – har jag 😛
dumma frågor – dyker upp titt som tätt och är både underhållande o lärorika, de bör ställas dock – tro inget annat
hur kan jag kolla hur bra jag är i hock – tror det fattas några bokstäver men för att kolla hur bra man är på hockey – använd följande formel –> hockeyskola + ambition – lathet + talang + Bengt-Åke Gustafsson = så bra är du i hockey.. 😛
stockholms dagis semesterstängt – nu var det ju ett hunddagis som hade semesterstängt jag gnällde om
varför pratar katten – troligtvis för att förtydliga när du inte fattar kisses jamningar (vad tusan var deeet för ord?)

2 kommentarer on “Sömnbrist är onödigt, sökord blir lista med ironi o teknikens vidunder skapar bloggtillfälle”

  1. Målarn skriver:

    Kanske början till VHC egen encyklopedi ?
    🙂

  2. vhcbloggen skriver:

    *garvar* Jaa, kanske det. Jag har fler på lager! 😀


Kommentera

