Kristans smeknamn betyder nog nåt annat än LäsIndex, tårtmisstag o Sudret hjälper till med statistiken

Det här var ju kul! Lix (är det dääärifrån Kristan fått sitt smeknamn? Nää…) Tipset fick jag från Bloggvärldsbloggen.
Jag provade på två olika inlägg och det blev 34 på inlägget innan det här och 37 på det om Micke Bergström mm..
Alltså skriver jag lättläst, typ skönlitteratur och populärtidningar.. Är det bra det? 🙂

*pust* Dumt dumt dumt! Okej, lär av mitt misstag… Om en chokladtårtsbit är jättegod, ta inte en till då…. Då mår man illa… 😦

Och så dagens fråga.. När man bestämt att 1) åka för att titta på ett nytt objekt (ev. ny arbetsplats) och 2) dagen efter bara jobba halvdag.. Hur kan det då komma sig att stora projekt som legat i träda helt plötsligt måste bli klara just nu? Mycket märk… nä.. aha…. Murphys lag va? 😛

Bortamatch mot Spånga imorrn ju, yeeeay! Ska analysera lite vidare sen ikväll (det är ju så fasligt mycket annat nu så jag knappt hinner blogga, trots att jag skriver så snabbt! 😛 ) Statistiken hittar jag självklart hos Sudret, de är väl inte etta för inte?



Lämna en kommentar