Det går en förlusttomte o nyser i Brynäs omklädningsrum, tight om poängen o lokalsinnesgenen är obefintlig hos mig

Men för i …!!! Grrrr!!! Inte ett enda mål??!!! Vadå noll – två? Helt förvirrande ju! Hur gick det till? Betyder Sjödda så mycket för BIF? Behövs det en stabil, erfaren back för att saker ska gå vägen för BIF tro.. *rycker på axlarna å har ingen aning*

Snävt om poängen i ES nu… nervigt värre.. Och ont i halsen fick jag också, det var ju några riktiga chanser de hade. Men lite avis är jag allt på Frölunda-fansen som lyssnade på matchen via webben.. Den snubben är ju SRs absolut bästa kommentator! *garvar*

Kollade kartan, för att kolla om jag vågar försöka mig på att köra själv till Spånga om jag inte får skjuts av nån.. Men med mitt lokalsinne lär jag ju hamna i Åkeshov eller nåt istället.. *garvar* Kanske ska ta en taxi..? 😛

Nä, dags att sluta vara vaken och försöka sova lite… Inventering, statistik och siiiiifffror imorrn.. *gäsp* Inte så tråkigt som det låter men just nu, i denna sekund, är jag jääättetrött..

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer on “Det går en förlusttomte o nyser i Brynäs omklädningsrum, tight om poängen o lokalsinnesgenen är obefintlig hos mig”

  1. Tommy skriver:

    Hoppas på Brynäsvinst i Luleå så att en positiv anda sprids i laget inför kvarten.

  2. vhcbloggen skriver:

    Stod i Spånga ishall och våndades istället… Kanske lika bra? Eller tvärtom.. *ler*


Kommentera

