Baryard-Johnsson – hemlig landslagsryttare här å var, lillebror hackar ettor å nollor och lite engagemang värmer mycket. :)

Vilken skillnad.. På sportsidorna i SvD står det ”anhörig till landslagsryttare”, men jag kan avslöja att det på förstasidan på nätbilagan står att det är fröken fru Baryard-Johnssons far som bråkat. Varför är det så? ”Hemligt” på ett ställe, ohemligt på ett annat? Media är konstigt.. 😛

Hmm… storebror ser dig? Eller är det lillebror som hackat ettor och nollor? *ler* ”Sajten vet allt om dig” skriver Aftonbladet.. Det måste jag kolla… Hmm… nja.. Både rätt och ”fel” men å andra sidan är jag (precis som alla andra) oerhört unik som människa… *asg* Kolla hur du är (enligt statistiken dårå, men det vet ju redan hur det var med såna siffror 😉 ) här

Vet inte om det är webbis som lagt ut matchdagen på VHC-sidan, men det är upplyftande att se lite engagemang. I ett försök att få ut både mina bilder och text om laget har jag mött motstånd från de lokala medierna. Eller motstånd och motstånd, mer nonchalans. Inga svar, inget intresse, nada.. Jaja, det är ju inte så svårt att hitta hit så jag får väl agera informatör för de som är intresserade.. 😛

Kommentera

