Varning för surt inlägg när VHC förlorar mot gotlänningar som ”fuskar” med Brynässpelare i laget! ;P

Mäh! Det här (Sudret 6 – VHC 1 om det inte syns) var ju nästan lika kul som att lyssna på BIF-matchen igår…. *moooooorr* Ojoj vad jag har låtit illa ikväll… Iofs antar jag att mina grannar redan förstått att jag inte är riktigt klok, men de började hamra i protest när VHC gjorde sitt första, och enda, mål! Grrrrr!!! Vaddå? Fååår man inte skrika? *ler*

Funderar på vad det är för mening egentligen..
Att tro så starkt på ett lag som uppenbarligen inte tror på sig själva.. *rycker uppgivet på axlarna o suckar*
Det är ju inte direkt så att Sudret spelar i ES (hade de gjort det hade det nog varit en nolla efter deras fina 6:a.. ) och jag vill gärna minnas att VHC faktiskt har stått på ett par skridskor tidigare… *fnissar* Äh! Sååååå surt!! Självklart var ju Sudrets ”brynäsare” framme vid två av målen.. Nån som hade koll på honom?

Egentligen borde jag väl inte sitta här och vara sur, men jag kan liksom inte hjälpa det.. Nu. När det gäller.. *skakar på huvudet* Jag såg ju inte matchen, men med 6 mål mot ett enda litet sketet ett, så kan de knappast ha spelat så bra som de egentligen kan (åååh vilka bra ursäkter jag kommer med va? 😉 )
Nyfiken på vem som stod i mål…. Var det förstemålis blir jag ärligt talat lite besviken.. Han är bättre än att släppa in så många baljor.. *suckar lite igen*

Ja ja, skit samma… Nu ska jag dränka mina sorger i Ben&Jerrys Caramel Chew Chew…

Edit; Dessutom har jag fått feber… *oerhört ironiskt* Åååååh det här blir bara bättre å bättre.. Satan.
Edit_2; Och den som gav mig febern (vem det nu var) får heeeeemskt gärna ta tillbaka den.. Jag varken vill eller behöver ha den.. Basta!

Kommentera

