Meningslöst klotter blir konstverk när nostalgiskt prat drar ut på mötestiden..

Äntligen dags för hemgång! Egentligen är det ju meningen att jag ska sitta och vara uppmärksam och ta anteckningar på våra personalmöten, men jag glömmer det ibland (särskilt när ett par tre stycken sitter å pratar om ”den gamla goda tiden”)

Jag vågar knappt ge mig på en tolkning av vad mitt planlösa ”klotter” egentligen är, men jag tycker den blev rätt fin… *ler*

© vhcfan 2007

2 kommentarer on “Meningslöst klotter blir konstverk när nostalgiskt prat drar ut på mötestiden..”

  1. Gloom skriver:

    Jag tycker att det bästa är att du signerat den med VHC FAN… du heter så på riktigt asså?

  2. vhcbloggen skriver:

    Jajjemän! 😉 Min mamma visste visst mer än jag när hon döpte mig.. 😛


Kommentera

