Hemliga nästricket orsakar köldskador, Hepburns klänning förvirrar o Brynäs mot Mora imorrn – det är ju lååångt dit ju!

Min termometer funkar inte.. så jag stack ut näsan och gjorde ”hemliga nästricket” som jag lärt mig av A. Drog in luft… och höll på att spränga skallen av mig! Snacka om att få köldskador på hjärnan! Ooookej… mer än tio minus ute.. På med de varma rallykängorna alltså.. *ler* Parentes.. det verkar ju oerhört logiskt att dra på sig varma kängor, när det är hjärnan som förfryser…? 😉

Nu vet jag ju inte riktigt vem som är vem, men läsarreaktionerna blev rätt skoj att läsa.. ”Audrey Hepburns klänning…” eller var det Katherines? Hmmm…. Måste kolla själv.. IMBD säger Audrey så Kulturredaktionen på SvD har rättat till missen.. *ler*

Match för BIF imorrn, mot Mora.. Borta. Väntar på BIF-sidans ”Inför”-snack med Boorken, nyfiken på hur laget ser ut. Sjödda lär ju inte spela, men Bäckis och Månsson kanske är tillräckligt pigga för att spela? Kanske kan kolla på Hockeysnack? Det brukar finnas en eller ett par fans som har koll på vilka som tränat och lite sånt.. *kikar in* Nähä… Jag är väl för otålig kanske? 🙂

7 kommentarer on “Hemliga nästricket orsakar köldskador, Hepburns klänning förvirrar o Brynäs mot Mora imorrn – det är ju lååångt dit ju!”

  1. Gloom skriver:

    jag är avundsjuk… jag känner bara olust inför varje match!!! Det här har inte varit ett roligt hockeyår, än så länge får jag väl tilläga för det kan ju fortfarande bli slutspel, men det ser inte direkt ljust ut.

  2. vhcbloggen skriver:

    Hejjjjja Bryyyynäääääs!! 😛 Kan förstå att det känns trist när det går som det gått för Frölunda.. Håller en halv tumme för att det går bättre för indianerna snart (för din hälsas skull.. 😛 )

  3. ebitmanagement skriver:

    Glöm inte att ta på mössa i kylan 🙂

  4. vhcbloggen skriver:

    Jag går ingenstans utan min fina BIF-mössa.. 😛

  5. ebitmanagement skriver:

    Vill du byta blogglänk ?

  6. vhcbloggen skriver:

    *nickar* Taget! 😀

  7. ebitmanagement skriver:

    Done ! 🙂


Kommentera

