Andnöd med bacillstick, Angells snoangel var det sötaste jag sett idag o Kisse vinner över Twingly (så här långt..)

Luften gick ur… *ssssssss* Alla hostar, alla snörvlar, nyser och ser ut som de fått getingstick i både ögon och näsa… Sitter med benen uppdragna under mig, har telefonen fastklämd mot axeln samtidigt som jag knappar på tangentbordet. *ler*

Lyckades pricka in SVTs hockeykväll och fick se Angells ”snoangel” efter sitt avgörande mål. 🙂 Riktigt skoj! *lyssnar med halva örat när mamma pratar spa-behandlingar*

Det där med Twingly var skoj, det blev en jädras trafik (men rekordet har ju ändå Kisse-inläggen 1 o 2) Bra initiativ som kanske gör att andra följer efter och stramar upp ”kvaliteten” på nyheterna.. *ler snett*

Och som vanligt glömmer jag bort saker jag ska komma ihåg… *grimaserar lite*

Kommentera

