Fortfarande är det skillnad på folk, jag leker Askungen (nästan) o jobbar jag fort går det snabbt å då får jag äta *kuuurr*

Jaja… kan man bli förbannad så blir man (annars låter man bli.. 😉 ) Minns ni det här inlägget? Gissa vad… han kommer ha med sig sin hund på kontoret också…… Det är som sagt skillnad på folk å folk tydligen… Tycker det är ruuuuuuggigt orättvist att jag inte får ha hund med mig på jobbet… Dags att ringa DO?

Var bara tvungen att få det ur mig.. Äsch! Minns ni det här då.. ”Aaaaaaskungen!” Jodå… lunch för somliga, jobb för andra. Sicken rackarns otur att jag är så oerhört oumbärlig och klok och duktig, att det baaaara är jag som kan rutinerna för den sortens leverans.. 😛 Självklart måste den ju gå iväg ”för tjugo minuter sen”.. eh…. okej… kunde h*n inte ha sagt till istället? *asg*

Hejsvej på er! Ska fixa leveransen sen ska jag äta sååååå gott! Kokt torsk med grönsaksröra och äggsås…. Mmmmmm….ums! 😀

3 kommentarer on “Fortfarande är det skillnad på folk, jag leker Askungen (nästan) o jobbar jag fort går det snabbt å då får jag äta *kuuurr*”

  1. A skriver:

    Du ska absolut ringa. Det hur jävla orättvist som helst och tarvar en redig förklaring.

    *kram*

    För övrigt så genomgår Häxan ultraljud i morgon. Men husse och matte är 99% övertygade om att det finns vilpisar där inne

  2. A skriver:

    Vi har bytt åsikt!

    Köp en hund (och då menar vi en CC) och ta med dig till jobbet istället för att fråga om lov. Det är tydligen så man ska göra på det stället.

    Om dom opponerar sig…hänvisa till de andra som har hund, fråga varför just inte du får och fråga sedan om inte media och skulle vara vääääääldigt intresserade av det lama svaret som dom har att komma med.

    *kramar*

    Ifrån S också

  3. vhcbloggen skriver:

    *konspiratorisk röst* Jaaaag har en plan.. *nickar o ler i smugg* Mooooaaaahhaaahaaa!! 😛


Kommentera

