Brynäs tigrar möter rödhökar (?) från söder ikväll, ingen Sjödin, Bäckström o Månsson, VHCs målis är ännu bättre o så har jag nog varit utan för länge… ;P

Match för BIF ikväll. Malmö (som spottat upp sig ordentligt nu) hälsar på i L.A (och får åka hem utan en enda poäng.. 😛 )
Salmonsson (som slog axeln ur led i matchen mot Timrå) kommer vila ytterligare en vecka. Sjödda är knäskadad, Boorken vilar Månsson (trots att han tränat på is) ikväll. Och Bäckis (som är frisk o har kört dubbla träningspass) har han inte bestämt sig för än. Personligen tycker jag det är bättre att vila honom en match till, så han är riktigt taggad mot Mora (eller HV71)..

Just det! Håller med Boork (nån som är förvånad?) när han säger:
”Jag tror att man måste säga saker innan man vågar göra dem. ”
Precis! Så, VHC, säg efter mig: ”Nu vinner vi!!” *ler brett*

Oh my… Kolla in vår förstemålis! Okej.. jag visste att han var bra, men såååå bra?! Wow! Hatten av! 😀 Länk
Apropå målvakter så tycker jag det är riktigt spännande att Robert Kristans smeknamn är Lix… eller också är det bara jag som har snuskig fantasi… *garvar*

Kommentera

