Ett ilsket litet bi förvandlas till fnissig tårtätare i ett nafs o allt detta utan nåt vidare tjafs (jädras! Nu börjar jag rimma också!)

Grr..! Snobberier och divalater betackar jag mig för tacksåmycket! Vem tror han att han är egentligen? *andas genom näsan med spända käkar* ”Jag kommer in på kontoret nästa vecka och då ska mitt rum vara klart. Ny dator, telefon och inget skräp… Mitt rum ska inte vara nåt arkiv!” Eh…? Okej.. hans projekt är avslutat, vilket innebär att han kommer in på kontoret och ska sätta igång med… ingenting.. Kan han inte då fixa sitt *svär* rum själv då??! Grrrr!!

Åååååh vad det är skönt att det är helg!! 😀 Och hockey ikväll! Oooooiiihhh!!! *försöker lura mig själv att jag är glad å det funkar kalasbra!*
Faktum är att jag kommer på mig själv att sitta och le bara så där utan anledning (är man galen då?) Det är rätt skönt. Fast igår var jag tvungen att ”gömma mig” i vanten (eh… hur liten är jag egentligen?) för jag höll nästan på att skratta rakt ut när jag satt på bussen. Varför? Ingen särskild anledning (eller jo, men den är så larvigt att… okej då..) Jag mindes när jag red i ridhuset (själv) och plötsligt släpper vi oss! Både hästen och jag, samtidigt! *garvar*

Nu dök tårtleverantören upp! (man måste nämlisch bjuda på tårta här när man fyller år, får barn, anställs, slutar eller går i pension) 😀

3 kommentarer on “Ett ilsket litet bi förvandlas till fnissig tårtätare i ett nafs o allt detta utan nåt vidare tjafs (jädras! Nu börjar jag rimma också!)”

  1. Mocca skriver:

    Och tårtan det bjöds på, var för att han slutade ett projekt….inte för att du fyllde år?
    eller?….

  2. vhcbloggen skriver:

    Ajaj.. missförstånd.. Kollegan som kommer in på kontoret vredgade mig, tårtan kom från en annan kollega. Den kollegan fyllde år, inte jag.. 🙂

  3. […] 19th, 2007 Jaja… kan man bli förbannad så blir man (annars låter man bli.. ) Minns ni det här inlägget? Gissa vad… han kommer ha med sig sin hund på kontoret också…… Det […]


Kommentera

