Goa kramar från VHC:are, tanken räknas inte alls ibland o när tidningen vill få till det ordentligt … då lägger de i sjuans växel.. :P

Årets dagen-innan-Alla-hjärtans-dag slog förförra året med hästlängder! Fick en å en halv varm, go kram! Iofs var väl anledningen knappast för att det var ”stora kärleksdagen” dagen efter, utan för att Djurgårdarna i laget blev så glada när BIF så snöpligt förlorade.. Matris är lång… jag är kort… Så jag svävade lite när jag fick hans kram (en hel) och eftersom jag fortfarande var kort innan jag skulle gå hem så blev jag nästan strypt (oj, nu överdrev jag) när jag fick halvkramen. Men båda var lika goa! http://www.websmileys.com

Förförra året var lite sämre… Då fick jag höra följande;
”Jag hade ju tänkt ge dig en fin present, men du var ju inte här”
Jag svarade;
”Så du gav den till nån annan?” varpå personen ifråga nickade..
Eh… okej.. Det är ju som att säga ”Jo, du, jag hade tänkt ge dig en miljon, men så kom jag på att jag inte hade nån så jag sket i det” *asg* Lite onödigt att ens nämna det då tycker jag, ”det är tanken som räknas” my tiny behind! *garvar*

Och i år fick jag ju dessutom söta e-kort från både den ena o den andre.. Gött! 😀

Förra året fixade jag det ju själv… ”Själv är bäste dräng” sägs det ju (fast det kanske var nåt annat upphovsmakarna hade i åtanke då? 😛 )

*trummar på bordet* Jag aaaavskyr att vänta! Rastlös? *nickar* ”Jag ska bara…” säger gruppchefen och jag får sitta på vänt… Tjata tjata tjata… Askungen o hennes systrar är rena änglarna jämförelsevis… Här pendlar vi mellan rollerna hej vilt… *ler*

Jaaaaasså?! Aftonbladet avslöjar hemligheter om Boork, spelarna och missnöjet bland dem i Brynäs… Måste nog kolla mina egna källor.. häng kvar lite… *paus* Mmm… som vanligt drar tidningen för höga växlar på nåt som är stort som en fjäder.. Nåväl, får väl vänta (ha ha!) och se vilka av ”gubbarna” som är kvar nästa sesse.. 🙂

5 kommentarer on “Goa kramar från VHC:are, tanken räknas inte alls ibland o när tidningen vill få till det ordentligt … då lägger de i sjuans växel.. :P”

  1. A skriver:

    *garv*

    Det var en bra, dagen innan dag!

    Min värstaste Alla hjärtans dag var den sista ihop med ett ex. Han kom hem, tittade på mig och suckade sedan uppgivet och sa: Jag tänkte beställa en spa-helg till dig. Men jag orkade inte.

    En annan hade lagat middag, köpt blommor och en liten present. Gissa vem som gick därifrån utan att säga ett ord!?

    Då är det bättre att inte fira alls utan att älska varandra varje dag, utan krusiduller.

    *kramar*

  2. vhcbloggen skriver:

    Mmmm.. det var en jättebra dagen innan dag! 😀
    Precis, älska varann varje dag både med å utan krusiduller! *kraaaaaaaaaaaaaam*

  3. Mocca skriver:

    *ASG* som sagt, ”själv är bäste dräng”
    HAHAHAHAHA
    😉

  4. Mocca skriver:

    Att köpa blommor och presenter till sig själv alltså!
    menade jag ju *fnissar*

  5. vhcbloggen skriver:

    *garvar* Precis! 🙂


Kommentera

