Boork stannar i BIF, ilsken krönika från Pucken o Johannas liv tog slut alldeles för tidigt..

Lite BIF-plåster på såren för igår… Boork stannar! 😀

”Pucken” är sur.. Krönikan som osar svavel finns här och ett lite längre referat från matchen här

Hittade nyheten via Moccas blogg.. Det är ju helt sjukt.. Hon kan ju inte bara dö så där! Johanna Sällström blev 32 år bara.. Två år äldre än jag. Livet är kort ibland. Det är vid såna här tillfällen jag undrar om jag verkligen gjort allt det jag vill och kan.. Och kommer alltid fram till att ja, skulle jag dö imorrn har jag levt ordentligt. Därmed inte sagt att jag inte kan fylla på med fler lärdomar, äventyr, skratt och kärlek! 😀
Så ta hand om er, ring de ni tycker om, uppskatta livet o kom ihåg att ingenting är så bra att det inte kan bli bättre! 🙂

2 kommentarer on “Boork stannar i BIF, ilsken krönika från Pucken o Johannas liv tog slut alldeles för tidigt..”

  1. Mocca skriver:

    Visst är det så!
    Ta vara på varenda dag -se framåt, aldrig bakåt!

    *kram*

  2. vhcbloggen skriver:

    Tänk att det ska vara så svårt att komma ihåg det varje dag bara.. Kanske ska lägga in en påminnelse i mobilen, som plingar till varje dag? 😀
    *kramar tillbaka*


Kommentera

